Kdy mi balíček doručí?

Balíček vám doručíme do 1-7 pracovních dnů od objednání / uhrazení objednávky. Občas se doručení balíčku o několik dní prodlouží. Pokud se tak stane, kontaktujte nás prosím 🙂

Balík přišel poškozený.

Pokud se vám stane, že vám doručí poškozený balík. Vezměte prosím v úvahu, že za to nemůžeme my, ale dopravce. Pokud je balík poškozený a zjevné, že obsah bude taky poškozený, tak balík nepřebírejte.

 

Nepřišlo mi potvrzení na email.

Potvrzení na email chodí automaticky. Pokud vám tedy nepřišlo, je nejpravděpodobnější, že skončilo ve složce spam, nebo že jste zadali nesprávně email.

 

V balíku není faktura

Fakturu zasíláme do 48h od doručení na váš email. Pokud jste jí nenašli podívejte se prosím do složky Spam, jestli tam není.

Balíček neodpovídá hodnotě

Pochopte prosím, že ne pokaždé můžeme dát do balíku věci, které několikanásobně přesahují jeho hodnotu. Přesto se ale vždy snažíme aby celková cena zboží odpovídala ceně balíků, podle maloobchodních cen českých eshopů. Jsme tu od toho aby jsme lidi příjemně překvapovali, ne aby na nás ostatní vydělávali.

 

Objednáno více balíku, přišel jen jeden velký

Šetříme životní prostředí a proto při objednání více balíku, obsah z těchto balíků dáme do jednoho velkého balíku. Často jsou velké balíky odmítány přepravní službou, jelikož převyšují jejich velikostní parametry. Díky tomu se nemusí platit poštovné za více balíků ale pouze za jeden a neplýtvá se krabicemi a výplní. Pokud chcete své balíčky rozdělit, napište nám to prosím.

Jak reklamovat balík?

Velice nás mrzí, že nejste s balíčkem spokojeni, bohužel ne každému se dokážeme trefit do jeho vkusu při sestavování balíku, budeme se ale snažit v sestavování balíku zlepšovat každým dnem, proto i negativní zpráva je pro nás přínosnou informací a poučení do budoucna.

Pokud chcete vrátit balík, musíte vyplnit reklamační formulář a zaslat ho na naší adresu. Jiný způsob reklamce není možný. Kam balík zaslat a reklamační formulář naleznete na https://tajemnybalik.cz/reklamace/

 

Napište nám